Technická podpora
Pořízením informačního systému spolupráce se zákazníkem teprve začíná. Pro řešení konkrétních dotazů zákazníků se využívá placené služby Technické podpory:
Telefonická hotline podpora je k dispozici od 8:00 – 16:00 h a je určena pro rychlé vyřešení operativních záležitostí. Po připojení budete ihned přesměrováni na operátora.
Tel.: +420 485 107 610
Veškeré dotazy/náměty/problémy hlašte prosím do aplikace HelpDesk na http://help.ktksoftware.cz. Po přesně nadefinovaném zadání mají pracovníci technické podpory větší možnost odhalit příčinu Vašeho problému, mohou se k ní kdykoliv vrátit, jsou-li vyrušeni jiným telefonickým dotazem. Teprve následně doporučujeme telefonický kontakt s pracovníkem technické podpory, kde můžete upřesnit a doplnit Váš dotaz.
Vzdálený přístup umožňuje bezpečné připojení pracovníka technické podpory na základě povolení přístupu na počítač klienta. Připojení probíhá pouze na dobu určitou a výhradně se svolením zákazníka. Pracovník technické podpory i zákazník pracují na jedné ploše (monitoru) – oba vidí stejné informace a mohou tak okamžitě reagovat na složitější dotazy bez ohledu na vzdálenost zákazníka a společnosti. Klient ukáže svůj postup a vzniklý problém a pracovník technické podpory seznámí zákazníka se správným řešením. Dochází k urychlení řešení problému, odpadají náklady na případné cestovné a zákazníci mají možnost se zároveň s řešením problému proškolit.
Často kladené dotazy (FAQ) v klientské sekci Vám mohou pomoci především v počáteční fázi práce s informačním systémem. Naleznete zde stručné návody a postupy pro běžně vykonávané činnosti. Je možné si stáhnout i dokumentaci k jednotlivým modulům, kde jsou přesně popsány funkčnosti a možnosti obsluhy systému.
Telefonická hotline podpora je k dispozici od 8:00 – 16:00 h a je určena pro rychlé vyřešení operativních záležitostí. Po připojení budete ihned přesměrováni na operátora.
Tel.: +420 485 107 610
Veškeré dotazy/náměty/problémy hlašte prosím do aplikace HelpDesk na http://help.ktksoftware.cz. Po přesně nadefinovaném zadání mají pracovníci technické podpory větší možnost odhalit příčinu Vašeho problému, mohou se k ní kdykoliv vrátit, jsou-li vyrušeni jiným telefonickým dotazem. Teprve následně doporučujeme telefonický kontakt s pracovníkem technické podpory, kde můžete upřesnit a doplnit Váš dotaz.
Vzdálený přístup umožňuje bezpečné připojení pracovníka technické podpory na základě povolení přístupu na počítač klienta. Připojení probíhá pouze na dobu určitou a výhradně se svolením zákazníka. Pracovník technické podpory i zákazník pracují na jedné ploše (monitoru) – oba vidí stejné informace a mohou tak okamžitě reagovat na složitější dotazy bez ohledu na vzdálenost zákazníka a společnosti. Klient ukáže svůj postup a vzniklý problém a pracovník technické podpory seznámí zákazníka se správným řešením. Dochází k urychlení řešení problému, odpadají náklady na případné cestovné a zákazníci mají možnost se zároveň s řešením problému proškolit.
Často kladené dotazy (FAQ) v klientské sekci Vám mohou pomoci především v počáteční fázi práce s informačním systémem. Naleznete zde stručné návody a postupy pro běžně vykonávané činnosti. Je možné si stáhnout i dokumentaci k jednotlivým modulům, kde jsou přesně popsány funkčnosti a možnosti obsluhy systému.
V oblasti servisní činnosti nabízíme zákazníkům ucelený balíček služeb, který zahrnuje:
- zajištění hotline (telefonické konzultace, fax, e-mail, vzdálený přístup)
- záruční a pozáruční servis
- dodávky upgrade a update verzí (ve vazbě na změny legislativy a další rozvoj systému)
- trvalou podporu a další rozvoj dodaného informačního systému
- možnost pravidelných návštěv pracovníků (technická podpora, konzultant)