KTKsoftware
informační systémy
HelpdeskHelpdesk Klientská sekce ON-LINE poptávka
Domovská stránka > Služby > Implementační služby

Implementační služby

Implementací se rozumí soubor činností a služeb, které vedou k úspěšnému zahájení provozu informačního systému v konkrétních podmínkách konkrétního zákazníka.

Díky mnohaletým zkušenostem se zaváděním informačních systémů ve společnostech s různou velikostí (1 až 120 PC) a různým předmětem činnosti získala naše firma bohaté zkušenosti v oblasti implementací systému do rutinního provozu. 

Jsme si plně vědomi toho, že realizace dodávky IS a správné a efektivní využívání nového systému není v současné době otázkou pouze poskytnutí licencí na programové vybavení pro zpracování požadovaných agend.

Rozsáhlé možnosti informačního systému KTKw s různými modely pracovních postupů, možnostmi nastavení jednotlivých parametrů ovlivňujícími jak samotnou funkčnost systému, tak i spokojenost uživatelů s jeho každodenním využíváním, vyžadují nejen seznámit se s požadavky zákazníka, ale také nabídnout mu odpovídající nastavení tohoto systému. To vše musí být samozřejmě doplněno o odpovídající formu zaškolení a další činnosti, jejichž výsledkem bude efektivní a kvalitativně nová podpora práce při zpracování jednotlivých firemních procesů a agend.

Odpovídající postup a metodika implementace IS je zákazníkovi sestavena „na míru“, a to s ohledem na veškeré relevantní skutečnosti, jako např. velikost firmy, složitost podnikových procesů, požadovaná funkčnost a konkrétní cíle. Dodávky jsou realizovány ve dvou formách – zrychlené implementaci IS a zpracování projektu.

Zrychlená implementace IS

Tento postup je primárně určen pro malé společnosti.  Zákazník může využít rozsáhlé funkčnosti nabízeného řešení a modulárnosti dodávaného informačního systému. V tomto případě může být dodávka, implementace a zahájení rutinního provozu skutečně otázkou několika málo dnů.

Zpracování projektu

Tento postup je navržen pro střední a větší společnosti.

Projekt je realizován v následujících etapách:

  1. etapa - Zahájení projektu – specifikace zadání a metodicko-organizační otázky projektového postupu, zahajovací meeting
  2. etapa - Analýza stávajícího stavu, požadavků a návrh řešení – specifikace procesů, analýza kritických míst stávajícího systému, analýza datové základny pro převod do nového systému, upřesnění požadavků zadavatele pro jednotlivé oblasti a komplexní systém, návrh optimálního řešení včetně návrhu a doporučení odpovídající infrastruktury pro rutinní provoz
  3. etapa - Implementace systému – realizace požadovaných, navržených a zadavatelem schválených požadavků, nastavení konstant a parametrů systému (parametry pro uživatele /na stanici)
  4. etapa - Instalace potřebné infrastruktury a IS – dodávka a instalace technických prvků, instalace systémového SW, příprava pro instalaci aplikace a naplnění datové základny
  5. etapa - Akceptační testy – zaškolení koncových uživatelů a správce systému, převod dat pro účely seznámení uživatelů s aplikací a ověření specifikovaných funkcí (případně zkušební - pilotní provoz systému)
  6. etapa - Uzavření projektu – přejímka IS a zahájení rutinního provozu
casova_osa (1)
Tisknout stránku Vytisknout stránku      
Kontaktujte nás KTKsoftware
Kontaktujte nás
KTK SOFTWARE s.r.o.
Mlýnská 216/8, Liberec 4, 460 01
 
O nás KTKsoftware
Zavoláme Vám
Buďtě v obraze KTKsoftware
Buďte v obraze
Vložte svoji e-mailovou adresu a žádná důležitá informace Vám již neunikne.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona
 
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
[CNW:Counter]