Domovská stránka > Helpdesk
KTK - HELPDESK
Abychom umožnili jednoduchou a přehlednou správu zákaznických požadavků, vyvinuli jsme aplikaci KTK - HelpDesk. Každý přihlášený uživatel může zadávat nové požadavky, sledovat jejich aktuální stav, vývoj a procházet celou historii všech již vyřešených požadavků.
Zavedením aplikace pro evidenci a správu požadavků KTK – HelpDesk uživatel získává především:
Zavedením aplikace pro evidenci a správu požadavků KTK – HelpDesk uživatel získává především:
- aktuální přehled o stavu svého požadavku,
- informaci o předpokládaném termínu dokončení,
- jistotu, že Váš požadavek bych zaznamenán a přijat k řešení,
- automatickou informaci (emailem) o každé změně resp. vývoji daného případu,
- přehled o všech zadaných požadavcích včetně celého životního cyklu každého požadavku od zadání až po jeho vyřešení
Aplikaci KTK - HelpDesk naleznete na adrese http://help.ktksoftware.cz