KTKsoftware
informační systémy
HelpdeskHelpdesk Klientská sekce ON-LINE poptávka
Domovská stránka > Helpdesk

KTK - HELPDESK

Abychom umožnili jednoduchou a přehlednou správu zákaznických požadavků, vyvinuli jsme aplikaci KTK - HelpDesk. Každý přihlášený uživatel může zadávat nové požadavky, sledovat jejich aktuální stav, vývoj a procházet celou historii všech již vyřešených požadavků.

Zavedením aplikace pro evidenci a správu požadavků KTK – HelpDesk uživatel získává především:
 
  • aktuální přehled o stavu svého požadavku,
  • informaci o předpokládaném termínu dokončení,
  • jistotu, že Váš požadavek bych zaznamenán a přijat k řešení,
  • automatickou informaci (emailem) o každé změně resp. vývoji daného případu,
  • přehled o všech zadaných požadavcích včetně celého životního cyklu každého požadavku od zadání až po jeho vyřešení

Aplikaci KTK - HelpDesk naleznete na adrese http://help.ktksoftware.cz
 
Tisknout stránku Vytisknout stránku      
Kontaktujte nás KTKsoftware
Kontaktujte nás
KTK SOFTWARE s.r.o.
Mlýnská 216/8, Liberec 4, 460 01
 
O nás KTKsoftware
Zavoláme Vám
Buďtě v obraze KTKsoftware
Buďte v obraze
Vložte svoji e-mailovou adresu a žádná důležitá informace Vám již neunikne.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona
 
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
[CNW:Counter]