KTKsoftware
informační systémy
HelpdeskHelpdesk Klientská sekce ON-LINE poptávka
Domovská stránka > O nás > Volná místa > Pracovník technické podpory

Odborný pracovník technické podpory

 

Co bys měl splňovat

  • Máš SŠ nebo VŠ vzdělání, případně za sebou nějakou praxi na obdobné pozici: správce informačního systému, správce počítačové sítě, ale i např. analytik, konzultant, procesní inženýr, datový specialista, atd.
  • Máš přehled o firemních procesech (orientuješ se v nějaké z oblastí: sklad, výroba, TPV, plánování výroby, fakturace, účetnictví, čárové kódy).
  • Umíš pracovat s MS Office na pokročilé úrovni.
  • Máš zkušenosti s frontendovými aplikacemi v oblasti databázových systémů (MSSQL), nejlépe ERP. Případně ses podílel/a na zavádění nějakého informačního systému a nebo jeho správě
  • Měl/a bys být komunikativní, zodpovědný/á, máš dobré vystupování / prezentační schopnosti, máš analytické myšlení
  • vlastníš ŘP sk. B (jezdíme příležitostně po celé ČR)
  • Jsi člověk, který si umí zorganizovat jednotlivé úkoly a dokážeš dotáhnout věci do konce
  • Komunikativnost, logické, analytické a systémové myšlení
  • Konstruktivní přístup k řešení problémů
  • Vysokou míru samostatnosti
  • Můžeme se na Tebe spolehnout, stejně tak jako Ty na nás
 

Tvoje plusové body, aneb oceníme, pokud:

  • Máš alespoň základní znalosti o principech, metodách a postupech pro poskytování technické podpory informačního systému a jeho uživatelů, ale i vývoj a dodávku IS
  • Víš, že existují nástroje, které jsi schopen/schopna se s naší pomocí či prostřednictvím odborných školení doučit
    • práce s MS SQL serverem četně instalace a správy
    • TSQL
    • znalost operačních systémů Windows a Windows Server
  • během své kariéry jsi se setkal/a a máš např. zkušenosti s 
    • firemními procesy
    • poskytování technické podpora zákazníkům
    • správou IS a uživatelů IS
    • návrhy a správou relačních databází
    • realizací, implementací a zaváděním IS 
    • zpracováním studií na dodávku a implementaci IS
    • komunikací se zákazníky při návrhu a realizaci dodávky IS a poskytováním technické podpory
    • platformou Power BI
  • Máš zkušenost s projektovým řízením a prací v týmu

Nemusíš se bát, není třeba zvládat vše.

 

Co u nás budeš dělat?

Především se budeš podílet na technické podpoře zákazníků a uživatelů informačního systému KTKw a dalších dodávaných aplikací a jejich zavádění tj.

  • Radit uživatelům IS KTKw prostřednictvím telefonu, e-mailu, HelpDesku a řešit s nimi jejich problémy a požadavky
  • Podílet se na instalacích a zprovoznění infrastruktury pro provoz IS
  • Podílet se na instalacích dodávaného programového vybavení
  • Podílet se na mapování potřeb uživatelů a sběru požadavků na nové funkčnosti, překládat návrhy na rozvoj IS v návaznosti na požadavky zákazníků
  • Podílet se na zpracování Studie na zavedení a implementaci informačního systému u nových zákazníků
  • Navrhovat nové funkčnosti, provádět jejich testování, zadokumentování a kontrolovat funkční nasazení u zákazníků
  • Poskytovat konzultace a školit uživatele v rámci svěřených agend
  • Reagovat na požadavky našich zákazníků, tj. připravovat návrhy řešení a dále jejich praktickou realizaci
  • Administrovat požadavky zákazníků v systému, podílet se společně s vývojem a analytiky na jejich řešení a realizaci

 

Na oplátku Ti nabízíme

  • Práci ve výborném a neformálním kolektivu, všichni si radíme a pomáháme
  • Podporu nejen vedoucího týmu, ale všech pracovníků firmy
  • Věříme si, tzn. po zapracování se můžeme domluvit na flexibilní pracovní době
  • Zázemí společnosti dlouhodobě působící v oblasti dodávek informačních systémů a programového vybavení
  • Podpoříme Tě ve vzdělávání a získávání zkušeností
  • Možnost
    • se seberealizovat nejen při návrhu a zavádění IS
    • práce na zajímavých projektech pro významné zákazníky a přední společnosti v ČR
    • profesního a odborného růstu a rozvoje
  • Samozřejmostí je práce s moderními nástroji v oblasti IT
  • Za dobře odvedou práci obdržíš motivující finanční hodnocení
  • Práci přímo v centru Liberce, dostupné pěšky i tramvají
  • Získáš i další zaměstnanecké benefity 
 
Termín nástupu: dle dohody případně ihned
Druh pracovního poměru: HPP
Místo výkonu práce: centrum Liberce
 

Oslovila Tě tato nabídka? Pošli nám svůj životopis včetně motivačního dopisu e-mailem na adresu: volna.mista@ktksoftware.cz. Odpovíme na všechny reakce. Práce máme víc než dost a novou posilu uvítáme co nejdříve.

 
 
Tisknout stránku Vytisknout stránku      
Kontaktujte nás KTKsoftware
Kontaktujte nás
KTK SOFTWARE s.r.o.
Mlýnská 216/8, Liberec 4, 460 01
 
O nás KTKsoftware
Zavoláme Vám
Buďtě v obraze KTKsoftware
Buďte v obraze
Vložte svoji e-mailovou adresu a žádná důležitá informace Vám již neunikne.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona
 
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
[CNW:Counter]