Odborný pracovník technické podpory
Co bys měl splňovat
- Máš SŠ nebo VŠ vzdělání, případně za sebou nějakou praxi na obdobné pozici: správce informačního systému, správce počítačové sítě, ale i např. analytik, konzultant, procesní inženýr, datový specialista, atd.
- Máš přehled o firemních procesech (orientuješ se v nějaké z oblastí: sklad, výroba, TPV, plánování výroby, fakturace, účetnictví, čárové kódy).
- Umíš pracovat s MS Office na pokročilé úrovni.
- Máš zkušenosti s frontendovými aplikacemi v oblasti databázových systémů (MSSQL), nejlépe ERP. Případně ses podílel/a na zavádění nějakého informačního systému a nebo jeho správě
- Měl/a bys být komunikativní, zodpovědný/á, máš dobré vystupování / prezentační schopnosti, máš analytické myšlení
- vlastníš ŘP sk. B (jezdíme příležitostně po celé ČR)
- Jsi člověk, který si umí zorganizovat jednotlivé úkoly a dokážeš dotáhnout věci do konce
- Komunikativnost, logické, analytické a systémové myšlení
- Konstruktivní přístup k řešení problémů
- Vysokou míru samostatnosti
- Můžeme se na Tebe spolehnout, stejně tak jako Ty na nás
Tvoje plusové body, aneb oceníme, pokud:
- Máš alespoň základní znalosti o principech, metodách a postupech pro poskytování technické podpory informačního systému a jeho uživatelů, ale i vývoj a dodávku IS
- Víš, že existují nástroje, které jsi schopen/schopna se s naší pomocí či prostřednictvím odborných školení doučit
- práce s MS SQL serverem četně instalace a správy
- TSQL
- znalost operačních systémů Windows a Windows Server
- během své kariéry jsi se setkal/a a máš např. zkušenosti s
- firemními procesy
- poskytování technické podpora zákazníkům
- správou IS a uživatelů IS
- návrhy a správou relačních databází
- realizací, implementací a zaváděním IS
- zpracováním studií na dodávku a implementaci IS
- komunikací se zákazníky při návrhu a realizaci dodávky IS a poskytováním technické podpory
- platformou Power BI
- Máš zkušenost s projektovým řízením a prací v týmu
Nemusíš se bát, není třeba zvládat vše.
Co u nás budeš dělat?
Především se budeš podílet na technické podpoře zákazníků a uživatelů informačního systému KTKw a dalších dodávaných aplikací a jejich zavádění tj.
- Radit uživatelům IS KTKw prostřednictvím telefonu, e-mailu, HelpDesku a řešit s nimi jejich problémy a požadavky
- Podílet se na instalacích a zprovoznění infrastruktury pro provoz IS
- Podílet se na instalacích dodávaného programového vybavení
- Podílet se na mapování potřeb uživatelů a sběru požadavků na nové funkčnosti, překládat návrhy na rozvoj IS v návaznosti na požadavky zákazníků
- Podílet se na zpracování Studie na zavedení a implementaci informačního systému u nových zákazníků
- Navrhovat nové funkčnosti, provádět jejich testování, zadokumentování a kontrolovat funkční nasazení u zákazníků
- Poskytovat konzultace a školit uživatele v rámci svěřených agend
- Reagovat na požadavky našich zákazníků, tj. připravovat návrhy řešení a dále jejich praktickou realizaci
- Administrovat požadavky zákazníků v systému, podílet se společně s vývojem a analytiky na jejich řešení a realizaci
Na oplátku Ti nabízíme
- Práci ve výborném a neformálním kolektivu, všichni si radíme a pomáháme
- Podporu nejen vedoucího týmu, ale všech pracovníků firmy
- Věříme si, tzn. po zapracování se můžeme domluvit na flexibilní pracovní době
- Zázemí společnosti dlouhodobě působící v oblasti dodávek informačních systémů a programového vybavení
- Podpoříme Tě ve vzdělávání a získávání zkušeností
- Možnost
- se seberealizovat nejen při návrhu a zavádění IS
- práce na zajímavých projektech pro významné zákazníky a přední společnosti v ČR
- profesního a odborného růstu a rozvoje
- Samozřejmostí je práce s moderními nástroji v oblasti IT
- Za dobře odvedou práci obdržíš motivující finanční hodnocení
- Práci přímo v centru Liberce, dostupné pěšky i tramvají
- Získáš i další zaměstnanecké benefity
Termín nástupu: dle dohody případně ihned
Druh pracovního poměru: HPP
Místo výkonu práce: centrum Liberce
Oslovila Tě tato nabídka? Pošli nám svůj životopis včetně motivačního dopisu e-mailem na adresu: volna.mista@ktksoftware.cz. Odpovíme na všechny reakce. Práce máme víc než dost a novou posilu uvítáme co nejdříve.
Volná pracovní místa - odborný pracovník technické podpory v PDF