KTKw - hutní materiál
Informační systém pro společnosti, které pracují s hutním materiálem – zabývají se nákupem, prodejem, dělením a skladováním hutního materiálu a případně tento materiál využívají pro výrobu a montáž.
Více informací k dané funkčnosti v sekci moduly a nadstavby Logistika – sklad – hutní materiál
Více informací k dané funkčnosti v sekci moduly a nadstavby Logistika – sklad – hutní materiál
KONKRÉTNÍ PŘÍNOSY ZAVEDENÍ IS KTKw - HUTNÍ MATERIÁL:
- Evidence rozměrového materiálu - efektivnější využívání skladových prostor, lepší a efektivnější využívání zbytků (při důsledném využívání přímý finanční přínos)
- Jednotlivé evidované rozměry položky, které vzniknou např. dělením, nejsou v našem systému chápány jako nové položky. Naopak při používaném způsobu evidence je možno efektivně zpracovat i odpovídající informace o prodejích, marži, atd. dle položky bez ohledu na rozměry. IS nabízí i podporu inventur pro rozměrový materiál
- Obchodník může zákazníkovi díky přesným informacím a propracovanému vyhledávání již při telefonickém kontaktu nabídnout materiál požadovaných vlastností a rozměru včetně případné rezervace
- Podpora pro dělení materiálu - jednoduchá, přehledná a interaktivní tvorba podkladů pro pracoviště, které provádí dělení materiálu, doplnění skutečných údajů o dělení - přesná evidence s vazbou na šarže, rozměry objednané zákazníkem a vracené zbytky na sklad po dělení, pro dělení možnost použití jak celých profilů, tak i zbytků, ale i dalších položek
- Podpora pro optimalizaci řezných plánů tyčového materiálu - tvorba návrhů zajištění materiálu ve výrobním příkazu (VP) řeznými plány, které využívají aktuální volnou skladovou zásobu tyčí o různých délkách
- Možnost přidělování vlastností jednotlivým položkám - možnost přidělovat atesty, přesnost, normy a jejich ekvivalenty, dodací podmínky, atd.
- Možnosti pro efektivní a rychlé vyhledávání
- Možnost evidence s vazbou na šarže - možnost přesně dohledat, jaká šarže byla dodána jakému zákazníkovi
- Možnost objednávání položek zboží včetně dalších volitelných vlastností dodávky - možnost objednávání podle atestů, speciálního balení, přesností a dalších volitelných položek
- Možnost provádět při příjmu kontrolu, zda byl dodán materiál včetně objednaných atestů a volitelných položek. Atesty je možno ukládat jako přílohu k příslušnému řádku příjemky
- Rozšířená práce s atesty (možnost tisku vlastních atestů s původním obsahem přijatého atestu od dodavatele, hromadný tisk atestů včetně možnosti jejich zaslání emailem)
- Možnost generování názvu položek podle připravených šablon včetně využití cizojazyčných názvů
- Fakturační měrná jednotka - volba fakturační měrné jednotky, není třeba vystavovat faktury v hlavní MJ – kg, pomocí přepočítávacích koeficientů vázaných na tavbu je možné fakturovat rozměrový materiál ve třech MJ
- Zpřehlednění expedice - možnost rozdělit obchodní případ do více balíků, tzn. tisk více expedičních lístků k jednomu dodacímu listu – důsledná kontrola a přehlednost o stavu zboží na jednotlivých paletách
- Podpora pro práci s terminály čárového kódu - příjem, výdej, stav skladu, převod mezi sklady, řezný plán, požadavky na nákup
- Rozměrová evidence ve výrobě – podpora pro obrábění a pálení rozměrového materiálu. Příjem zbytků zpět na sklad. Kalkulace pořizovací ceny obrobků, výpalků dle skutečných nákladů.
Vyžádejte si na emailu obchod@ktksoftware.cz produktový leták nebo nás kontaktujte telefonicky.