KTKsoftware
informační systémy
HelpdeskHelpdesk Klientská sekce ON-LINE poptávka
Domovská stránka > FAQ > Kolik se platí za novou verzi systému?
 
U nás si platíte jen technickou podporu. Všechny varianty technické podpory zahrnují hot-line (tel., email), dodávky aktualizací dle platné legislativy, modernizované verze IS, vzdálený přístup, případně konzultační a analytické služby. Máte zaručený neustálý rozvoj systému včetně legislativních změn. Žádné další poplatky na nové verze systému Vás nečekají. Cena technické podpory se počítá % z ceny licencí.

Zpět
Tisknout stránku Vytisknout stránku      
Kontaktujte nás KTKsoftware
Kontaktujte nás
KTK SOFTWARE s.r.o.
Mlýnská 216/8, Liberec 4, 460 01
 
O nás KTKsoftware
Zavoláme Vám
Buďtě v obraze KTKsoftware
Buďte v obraze
Vložte svoji e-mailovou adresu a žádná důležitá informace Vám již neunikne.

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona
 
Newsletter
Můžete se kdykoliv odhlásit.
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
[CNW:Counter]