Rutinní provoz ve společnosti MSV Výtahy a.s.
Po postupném zavádění informačního systému KTKw a po úspěšně ukončených akceptačních testech byl od 1.7.2011 zahájen rutinní provoz ve společnosti MSV Výtahy a.s Společnost s dvacetiletou tradicí na trhu v oblasti vertikální zdvihací techniky se rozhodla pro změnu stávajícího informačního systému a v roce 2010 zahájila výběr dodavatele IS.
Po náročném výběrovém řízení byl vedením společnosti v listopadu 2010 vybrán informační systém KTKw. Stejně jako jsou kladeny vysoké požadavky na společnost MSV výtahy a.s. při realizaci zakázek, jsou kladeny vysoké nároky i na informační systém. IS KTKw bude zabezpečovat především podporu rozhodujících agend v oblastech Logistika, - sklad, nákup, prodej, výroba, montáž a servis výtahů, CRM – řízení výtahů se zákazníky a v dalších agendách.
Výběr IS KTKw svědčí o kvalitě nabízeného produktu, rozsáhlé funkčnosti a především schopnosti uspokojit široké spektrum výrobních firem včetně jejich náročných požadavků při zpracování rozhodujících firemních agend (TPV, Výroba, Plánování výroby, Servis, Logistika – sklad, nákup, CRM, … ). Implementace probíhala ve dvou fázích. Prvně byly zavedeny agendy týkající se obchodu (CRM + Servis) a následně byly implementovány výrobní agendy.
Po náročném výběrovém řízení byl vedením společnosti v listopadu 2010 vybrán informační systém KTKw. Stejně jako jsou kladeny vysoké požadavky na společnost MSV výtahy a.s. při realizaci zakázek, jsou kladeny vysoké nároky i na informační systém. IS KTKw bude zabezpečovat především podporu rozhodujících agend v oblastech Logistika, - sklad, nákup, prodej, výroba, montáž a servis výtahů, CRM – řízení výtahů se zákazníky a v dalších agendách.
Výběr IS KTKw svědčí o kvalitě nabízeného produktu, rozsáhlé funkčnosti a především schopnosti uspokojit široké spektrum výrobních firem včetně jejich náročných požadavků při zpracování rozhodujících firemních agend (TPV, Výroba, Plánování výroby, Servis, Logistika – sklad, nákup, CRM, … ). Implementace probíhala ve dvou fázích. Prvně byly zavedeny agendy týkající se obchodu (CRM + Servis) a následně byly implementovány výrobní agendy.